Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Ki vagyok én?

2008.04.06. 22:41 | miss483 | Szólj hozzá!

Eszmétlen hogy milyen kérdéseitek vannak… : )

Nos akkor kedves olvasok…. Most nagyon figyeljetek….

Nem vagyok német…  Magyarországon pontosabban Pesten születtem… 1988-ban…

De nem én voltam az első gyerek.. van egy Nővérem… aki 4ével idősebb tőlem….

Menedzsernek tanult, imádta ezt.. és sikerült kijutnia  Angliába.. rá 1 évre Németországba jutott és ott igen akármilyen meglepő a tokio hotel menedzsment csoportjának egyik oszlopos tagja… és innen vannak nekem az infóim… és innen tudok olyan sok mindent… nem tudok németül… inkább angolul.. sose szerettem a németet, csak a kultúrát…Mivel imádom a nővéremet amikor tehetem vele voltam… aztán mióta a th körül mozog sajnos és igen sajnos a fiukkal is kellett lennem… nem minden percben de gyakran…de még mielőtt elkezdenétek kombinálni, nem nem voltam sem barátjuk, sem szerelmük, sőt még a puszipajtásuk sem, azon kívül hogy gyakran láttak nem avattak be a személyes dolgaikba, semmi ilyesmi, annyit tudtak hogy egy bennfentesnek a húga vagyok, és jópárszor beszélgettem is velük, de számomra egyből lehullt a lepel… no de ez is olyan dolog amit nemkell elhinni, csak mellékesen említem …

A félreértés elkerülése miatt: NEM VAGYOK FAN!!! SE ANTI!!!

A fiukat nem is kedveltem.. már első nap tudtam hogy mi nem leszünk jóba… de adtam nekik egy esélyt és ők is nekem.. ám amikor betekintést nyertem ebbe az egészbe akkor tudatosult bennem hogy hazugok…

A zenéjükkel nincs semmi baj.. tehetségesek…ezzel nem vitatkozok.. de mint emberek… nem azok akiket ti „ismertek”. Miért tálalok ki? Mert borzalmas amiket művelnek.. és amiket még fognak… Sokan írtátok, hogy ne írjam tovább mert szétrombolom az álmaitokat.. erre csak annyit: nem kell olvasni.. nem kell velem foglalkozni.. én azért írom hogy rájöjjetek kik ők.

Szintén sokan kérdeztétek hogy a fiuk erről tudnak-e hogy ezt írom… természetesen igen.. meg mondtam hogy elmondom a fanoknak milyenek.. egy vállhúzogatással le volt tudva…

 nem aggódnak, mert tudják hogy sok hazug ember van a neten, és hogy sokan ennek meg annak adják ki magukat, épp ezért ha ebből esetleg botrány lenne, letudják annyival majd hogy „ nem tudjuk miről beszéltek, de ne higyjetek az ilyeneknek, ők csak rosszat akarnak nekünk, és az igazi fanok mellettünk állnak, és hisznek majd nekünk”. Ismerős nem? Na igen, az már más kérdés, hogy ki kinek akar rosszat, vagy jót. Mert ők már rég nem a fanok érdekeit nézik, hanem a sajátjukat, mindig többet és többet akarnak … és ha csoportosan öngyilkosságokat követnétek el az se érdekelné a kutyát se, mert Jost Úr szépen, ügyesen eltusolna mindent a nyilvánosság elől, ahogyan eddig is sok mindent eltitkolt előletek … apropó ha már itt tartunk, és hogy ne csak a négy jómadarat mártsam be, természetesen Jost is tett sok nem éppen szépnek mondható dolgot … biztosan érdekesnek találnátok, szóval ha lesz időm lehet ezt is megosztom a kedves olvasókkal ..

Remélem most már mindenkinek tiszta minden… megpróbálom betenni a fotómat, hogy ne mondhassátok hogy szégyellem magamat, szó sincs róla.… plusz a nevem: Kitty!!! De ahogy a nevem, a többi sem lényeges ….

A bejegyzés trackback címe:

https://beichte.blog.hu/api/trackback/id/tr45414377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása