Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Azt hiszed tényleg ismered...

2008.03.21. 13:15 | miss483 | Szólj hozzá!

 

… azt hiszed hogy te tényleg szereted, hogy neked majd sikerül a közelébe kerülnöd…

Annyit mondtad már magadnak hogy a végén elhiszed: különleges vagy!

De miért gondolod ezt? Talán láttad őket élőbe, talán beszéltél is velük… talán van egy közös képed és egy emléked milyenek voltak!

De ettől még nem vagy különleges… csak szánalmas mert álmodsz.

Nem fogom leírni a nevem mert lényegtelen… annyit mondok, hazugságba élsz… te és az össze Tokio hotel fan!

Én tudom… bárcsak ne tudnám… de tudom.. nem vagyok senkinek a testvére, vagy a barátnője pusztán egy bennfentes húga…. Annak az embernek akinek  Bill és bandája köszönheti a sikert….

Nem fogok minden mocskos részletett elmondani mert úgyis meg tudjátok, ha nem tőlem másoktól és az is lehet hogy magától Bill Kaulitztol…

A legfelpattintottabb kérdés: kinek van barátnője?!

És ilyenkor szemrebbenés nélkül jön a válasz: senkinek!

Igen az imidzs.. a rajongok szeretette, lehet ez veszi rá őket arra hogy hazudjanak. Vagy csak pusztán a pénz amit ezekért kapnak!

Az igazság az hogy van, mindegyiknek van valaki az életébe, kinek 1-2 napos kis kúrások, kinek pedig már hónapok óta tartó viszonyok….

Neveket nem mondok, hogy kinek milyen a kapcsolata de ne ámítsátok magatokat azzal, hogy úgyis meg mondanák ha lenne barátnőjük!

A másik számomra legjobb kérdés: Miért vannak annyit Franciaországba!

A válasz erre is roppant egyszerű: David Jostnak a barátnője ott született és az én nővérem mondta el nekem, hogy anyagilag 10* többet kapnak és fele annyi a meló! Azon kívül a Tokio Hotel már nem sokáig lesz fent! Készül a következő ám egyben az utolsó album! Igen vége lesz.. Miért? Mert botrányokat halmoznak egymás után amiket eddig holmi pár száz euroval elintéztek a menedzserek , viszont mára már ez kevés…

Botrányos képek, és videók , olyan interjúk amiknek nem kéne napvilágot látni vannak különböző szennylapoknál és csak arra várnak hogy nyilvánosságra hozzák őket!

Vissza térve a barátnő témára…..

Ismerem mind a 4 lányt!!! Nem vagyok egyikkel se puszi barát se semmi, pusztán nekik is meg mondtam amit mindenkinek: nyissátok ki a szemeteket.

Ti is meglepődnétek ha tudnátok hogy ki Bill Kaulitz barátnője….Vagy éppen kivel Jár Tom!

Hogy miért nyitottam a Blogot? Miért mondok el mindent? Mert az elmúlt 2 évben olyan dolgokat láttam, hallottam, éltem át amit sose gondolnátok. Ott voltam ahova ti álmaitokba vágytok, azokkal éltem együtt akikért este sírtok… és mégsem vagyok boldog… mert tudom amit ti még nem… hogy az egész egy megrendezett színdarab!

Sokan nem hisztek nekem, vagy csak nevettek… Nem baj, várható reakciók mind! Viszont csak remélni tudom, hogy lesznek olyan fanok akik kicsit elgondolkoznak rajta amit leírtam!

Amit jut ismét időm leírom miért jöttek 2* Magyarországra… és miért nem fognak többet!

A bejegyzés trackback címe:

https://beichte.blog.hu/api/trackback/id/tr34390803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása